İADE İŞLEMLERİ & PARA İADESİ

Salkom Kozmetik Sanal mağazasından satın almış olduğunuz ürünleri, mesafeli satış anlaşması gereği 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu hakkın kullanılabilmesi için, cayma kararının SALKOM KOZMETİk’e 14 günlük bu süre zarfında bildirilmesi gerekmektedir.

İade ya da değişim talepleri için 0800 211 00 91 numaralı telefonumuzdan, Whatsapp Destek Hattımızdan bize ulaşabilir, veya İletişim formunu kullanabilirsiniz.

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli incelemelerin ardından iade işlemleriniz başlatılacaktır. Eğer siparişiniz size gönderilmemiş ise, Whatsapp üzerinden talebinizi belirttiğiniz anda siparişiniz iptal edilecektir.

İade etmek istediğiniz ürünlerin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ve diğer tüm materyalleriyle birlikte eksiksiz olarak size bildireceğimiz adrese gönderilmesi gerekmektedir.

Fatura aslı gönderilmeyen ürünlerin iadesi gerçekleşemez. Ürün, uzmanlarımız tarafından incelendikten sonra, iade işlemleri başlatılır ve onaylanması akabinde, bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse banka hesabına iade edilir.

Ürünlerin değişimini de 14 gün içinde ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmak şartıyla yapmanız mümkündür.

MERAK EDİLENLER...

Ürün ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış halde olmalıdır.

Ürünün iadesi ancak varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları, ambalajları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır. Teslimattan sonraki 14 günü aşan sürelerde “Cayma Hakkı”yla iade söz konusu değildir. Genel prosedür uygulanır.

Her tür kozmetik ürünün, iç giyim ve kişisel bakım ürünlerinin, her türlü yazılım, program, DVD, VCD, CD ve kasetlerin, bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinin (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, bozulmamış, kullanılmamış ve denenmemiş oldukları halde iadesi kabul edilir.

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde iade talebinizi ve ürünle alakalı probleminizi iletişim formunda yer alan “İade ilgili sorular” konu başlığı ile iade sebebinizi ve sipariş numaranızı “Mesajınız” kısımına yazarak bize iletmeniz ve ürünü teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde geri göndermenizi rica ediyoruz. 14 günü aşan bildirimlerde yasa gereği maalesef iade kabul etmiyoruz.

İadeniz onaylanmasının ardından size iadeniz ile ilgili durum bilgisini bildiriyor ve ürün bedelinizin geri ödemesini yapıyoruz. Kredi kartınıza veya hesabınıza yapılan ödemenin ekstrenize yansıması, bankanızın süreç ve uygulamalarına bağlı olarak ortalama 2-3 hafta sürebiliyor. Bu süreç her bankanın kendine özel uygulaması olup, SALKOM KOZMETIK ‘in bu sürece herhangi bir müdahale hakkı bulunmamaktadır. İade işleminizin kredi kartı ekstrenize yansımasında yaşanan gecikme ile ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

İlave Sorularınız için SIK SORULAN SORULAR (SSS) sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Tüketicinin “Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı” sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14 gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 14 günü aşan sürelerde iade kabul edilemez. Ancak siz üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 14 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda biz şikayetinizi üretim departmanına iletip inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatıyoruz. Ürününüzün iadesi onaylandığında ürün bedeli ve kargo ücreti için ödediğiniz ücretler kredi kartınıza veya belirttiğiniz banka hesabınıza iade edilir. Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte “Alıcı Ödemeli” olarak geri size gönderiliyor.

Merak ettiğiniz diğer sorular için SIK SORULAN SORULAR (SSS) sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Aradığınız cevabı bulamadınız mı?

Sorun değil! Canlı Destek’ten yardım alabilir veya Bize Ulaşabilirsiniz.