ALIŞVERİŞ & GÖNDERİM

90 TL üzeri tüm alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

90 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo tarafımızdan ödenmektedir. 90 TL altı siparişleriniz için kargonuz 8₺ karşı ödemeli olarak gönderilmektedir.

Stokta görünen ürünler mümkünse aynı gün içerisinde gönderilir. Teslimat süresi yurt içinde 3 iş günüdür. Ancak özel ve kişiselleştirilmiş ürünler üretim planlaması dahilinde üretilir ve gönderimi yapılır.

Evet, havale veya EFT ödemelerini sistemimiz kabul etmektedir. Bunun için sipariş adımlarını takip edin ve havale/eft seçeneğini seçin. Ardından Banka Hesaplarımızdan birine belirtilen tutarı, açıklamaya sipariş numarasını mutlaka ekleyerek yatırın. (Banka hesap bilgilerimiz sipariş sonunda görüntülenecektir.) Daha sonra sipariş sürecini hızlandırmak ve daha güvenli hale getirmek için dekontu siparis@salkom.com.tr adresine gönderin.

Evet. Siparişinizi oluştururken yönergeleri takip edin ve ilgili sayfada kapıda ödeme seçeneğini seçin. Kargonuz size ulaştığında ödemeyi kargo personeline nakit veya kredi kartı ile yapabilirsiniz.

“Secure Sockets Layer” kısaltması olarak adlandırılan SSL, Sunucu ile istemci arasındaki iletişimin şifrelenmiş şekilde yapılabilmesine imkân veren standartlaşmış bir teknolojidir. En yaygın kullanım şekli, web ortamında, Sunucu ile tarayıcı(Internet Explorer gibi…) arasındaki iletişimin şifrelenmesi şeklindedir. SSL, standart bir algoritmadır. Milyonlarca web sitesinde güvenli veri iletişimi için kullanılmaktadır. SSL fonksiyonun çalışabilmesi için sunucu tarafında bir anahtar ve istemci tarafında çalışacak bir sertifikaya ihtiyaç duyulmaktadır. SSL sertifikaları site adreslerinin doğruluğunu kontrol eden, iki nokta arasındaki veri iletişimini şifreli kanal üzerinden yaparak güvenli bir şekilde iletilmesini sağlayan bir teknolojidir. SSL sertifikaları sundukları garantiye, destek hizmetine ve ek özelliklere göre farklılık arz etmektedirler. Temelde tüm sertifikaların sağladığı teknik kazanım aynıdır. Sitemizde satışa sunduğumuz ürünlere ait SSL koruması popüler tüm tarayıcıları desteklemektedir. SSL network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla Netscape tarafından geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür. SSL gönderilen bilginin kesinlikle ve sadece doğru adreste deşifre edilebilmesini sağlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin ve bilginin gizliliği ve bütünlüğü korunur. Veri akışında kullanılan şifreleme yönteminin gücü kullanılan anahtar uzunluğuna bağlıdır. Anahtar uzunluğu bilginin korunması için çok önemlidir. Örneğin; 8 bit üzerinden bir iletimin çözülmesi son derece kolaydır. Bit, ikilik sayma düzeninde bir rakamı ifade eder. Bir bit, 0 veya 1 olmak üzere 2 farklı değer alabilir. 8 bit ise sadece 28=256 olası farklı anahtar içerir. Bir bilgisayar bu 256 farklı olasılığı sıra ile inceleyerek bir sonuca ulaşabilir. SSL protokolünde 256 bit şifreleme kullanılmaktadır. 256 bit şifrelemede 4256 değişik anahtar vardır ve bu şifrenin çözülebilmesi çok büyük bir maliyet ve zaman gerektirir.

Tüm Visa ve MasterCard’lar ile anlaşmamız mevcuttur. Bankalara uyarlanan günlük kampanyalar ve diğer detaylar için dilerseniz web sitemizden, dilerseniz bize ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Yurtdışından temin edilen kredi kartları ile Türkiye içi veya yurt dışı işlem izni varsa ödeme yapılabilir.

Banka kartlarınızın internetten alışveriş özelliği mevcut ise ödeme yapılabilir.

Para puanlarla işlem yapılmamaktadır.

Anlaşmalı bankalar ve kredi kartlarına vade farkı olmaksızın taksitlendirme gerçekleştirebilirsiniz.

İndirim kuponunuzu, sipariş sayfasında, ekranın sağ tarafında, “Sipariş Detaylarının” altında yer alan “İndirim Kuponu” kısmına girerek kullanabilirsiniz. Kupon kodunu girdikten sonra kullan butonunu tıkladığınızda sistem uyarı verecektir. Her siparişte sadece bir adet indirim kuponu kullanabilirsiniz.

İstek listesi, beğendiğiniz ürünleri gelecekte kolayca bulabilmek için panelinizde favori olarak işaretlediğiniz ürünlerdir. Bu sayede henüz satın almaya karar vermediğiniz ürünleri istek listesine kaydedebilir ve gelecekte kolayca bu ürünlere ulaşabilirsiniz.

Şimdilik sadece İstanbul’da bulunan Dağıtım Merkezi ve üretim tesisimizde hizmet vermekteyiz. Dilerseniz iletişim ziyaret edebilirsiniz.

Faturanız ürünle birlikte adresinize gönderilir.

Siparişiniz, ürün boyutlarına göre özel olarak ve kargo süresince korunacak şekilde özenle ve GİZLİLİKLE paketlenir.

İADE & DEĞİŞİM HAKKINDA

Evet, siparişinizi verdikten sonra takip eden ilk 30 dakika içinde siparişinizi iptal edebilirsiniz. Bunu sağlamanız için hesabınıza giriş yapmanız gerekir. Değişim durumlarında canlı yardım veya telefonla müşteri temsilcimizle görüşebilirsiniz. Detaylı bilgi için İade ve Değişim Politikamızı okuyabilirsiniz.

  • Ürünü teslim almadan kargo görevlisine iade ettim.
    • Bu seçenekte iade talep formunu doldurmanız yeterlidir.
  • Ürünü mağazaya göndermek için kargoya verdim.
    • Ürünü mağazaya geri gönderdiyseniz talep formunu doldurun. Kargo firmasından aldığınız takip numarasını talep formuna not olarak belirtebilirsiniz.
  • Henüz göndermedim, iade sürecini başlatmak istiyorum.
    • İade talep edip ürünü, anlaşmalı kargo firmasıyla ücretsiz gönderebilirsiniz. Ücretsiz gönderim için talep oluşturduktan sonra çıkan iade kargo kodunu ürünle birlikte kargo firmasına teslim edin.

Tüm iade ve değişimlerde kargo ücreti tarafımızdan karşılanır. Ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Bunun için müşteri temsilcimizin size vereceği kod ve yönergelerle bu işlemleri ücretsiz sağlayabilirsiniz.

Ürün paketinin zarar görmüş olması, ürünün iade edilmesini engellemektedir. Sarf malzeme kategorisinde yer alan ürünlerimiz için zarar görmüş paket ile iadenin gerçekleştirilmesi mümkün değildir.

İade süreci ile ilgili detaylar konusunda müşteri temsilcisinden bilgi akışı tarafınıza sağlanacaktır.

Ürünün incelenmesi için zamana ihtiyaç duyulması durumunda, mağaza müşteriden en fazla 30 iş günü ek süre talep edebilir.

Alıcı, iade talebini ilettikten sonra 3 takvim günü içerisinde iade kargo bilgilerini ‘’salkom.com.tr’’ Müşteri Temsilcisi ile paylaşmak ile yükümlüdür. Bu süre içerisinde iletilmeyen tüm iade talepleri geçersiz sayılır.

Alışverişten sonra size gönderilen e-postadaki Sipariş numaranız ile birlikte müşteri temsilcisine başvurmanız gereklidir.

  • Kargo takip numarası, iade ürünü gönderdiğinizi belgelemek için gerekli olup kargoda herhangi bir sorun çıkması durumunda mağazanın sorgulama yapabilmesi için gerekir. İade edilen ürünün takip numarasını unuttuğunuz zaman kargo firmasıyla irtibata geçmeniz ve iade talep ederken ilgili alana girmeniz gerekir.
  • Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür.
  • Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolünü sağlayarak teslim alabilirsiniz.
  • Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.
  • Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık olması durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekir.
  • Tutanak tutturarak ürünü teslim almadan görevliye kapıda iade edebilirsiniz. Ürününüz eksik, arızalı, kusurlu, hasarlı veya belirtilenden farklı ise iade etme hakkınızı kullanabilirsiniz.

Bankaların süreç ve uygulamalarına göre para iadesinin, kredi kartlarına ve banka kartlarına yansıması ortalama 1-7 iş günü gibi bir süreyi bulabilir. İade edilen ürün bedeli, hesabınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

Para iadesi yerine farklı bir ürün satın alınması mümkündür.

Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Yapılan iade tutarı kadar kart limitiniz açılır. Taksitle yapılan ödemelerin iadesi tek seferde toplam tutar kadar yapılır ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde, +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra siparişi iptal etme durumunda, para iadesi kredi kartına yapılmaktadır. Diğer metotlarla para iadesi almak mümkün değildir.
Not: Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade tutarı, bankaların yoğunluk ve süreç uygulamalarına bağlı olarak 3 iş günü içerisinde kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ayrıntılı bilgi almak için bankanızla görüşebilirsiniz.

Taksitli yapılan alışverişlerin iadeleri, banka prosedürleri gereği, taksit süresi ve ilgili taksit tutarlarına göre yapılır. Taksitli siparişlerde iade yapıldığında kartınıza tek seferde ödeme yapılarak toplam işlem tutarı kadar limit açılır. Banka işlem ve süreçlerine göre ekstrenizde artı/eksi bakiye olarak görebilirsiniz.

Alıcılar, satın aldıkları ürünlerle ilgili şikâyetlerini, ürünlerin tedarikçisi olan salkom.com.tr üzerinden iletmek durumundadır. salkom.com.tr, bu süreçte, sorunun çözülmesi için mümkün olan tüm desteği sağlayacaktır. Satılan ürüne ait sorumluluk bizzat mağazaya ait olacaktır. Buna rağmen sorunun çözülememesi halinde alıcılar, mağazalara karşı haklarını aramak için ürün bedeli 1.161,67 TL’ye kadar olan işlemlerle ilgili şikâyet ve itiraz konularında başvurularını, ürünü satın aldıkları veya ikametgâhlarının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne yapabilecektir. Ürün bedeli 1.161,67 TL’nin üzerinde olan işlemlerle ilgili şikâyet ve itiraz konularında başvurularını ise, ürünü satın aldıkları veya ikametgâhlarının bulunduğu yerdeki Tüketici mahkemesine yapabilecektir. 01.08.2003 tarihli ve 25186 sayılı Resmi Gazete’ de yayımlanan Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri Yönetmeliği’nin 5. Maddesinin üçüncü fıkrasında, Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 3.032,65 TL’dir.

CAYMA HAKKI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince, alıcıların mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve herhangi bir cezai şart ödemeden satın aldıkları ürünleri iade etme hakları vardır.

Alıcılar, cayma süresi (mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün) içinde ‘’salkom.com.tr’’ firması ile iletişim kurarak iade işlemlerini başlatabilir. Cayma hakkını kullanmaları gerekir.

Mağaza, alıcının talebini aldıktan sonra 3 iş günü + 24 saat içerisinde, ürünü iade alıp ürün bedelini ve varsa teslim masrafları dahil tüm ödemeleri alıcıya hiçbir masraf yükletmeksizin iade etmekle ve iade kargo ücretini ödemekle yükümlüdür.

  • Alıcının, 14 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir:
  • Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler,
  • Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (Blisteri açılmış tüm blisterli ürünler),
  • Son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,
  • Sarf malzeme kategorisinde yer almakta olan tüm blisterli ve blistersiz pil, batarya ve aküler.

Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde, iade kargo ücreti salkom.com.tr ’ye aittir. Alıcılar, ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Bununla birlikte, satış sözleşmesinde belirtilmiş olan ve şirketimizin anlaşmalı olduğu kargo (SÜRAT KARGO) şirketiyle gönderilmeyen kargoların ücretini müşteri öder.

Mevzuat gereği, cayma süresi (mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün) içinde alıcı ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Olağan dışı kullanımdan dolayı oluşacak bozulmalardan ise alıcı sorumlu olacaktır ve bu durumda ‘’salkom.com.tr’’ iadeyi onaylamayabilir.

Pil, Batarya ve Aküler dışındaki herhangi bir ürünün ambalajının açılması, denenmesi, mutat kullanımı, yani ürünün alışılageldiği gibi kullanılması Cayma Hakkını ortadan kaldırmaz. Satıcı, cayma süresi içinde ürünü alıcıya teslim etmişse alıcı, ürünü ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir. Aksi takdirde alıcı Cayma Hakkını kullanamaz.

Aradığınız cevabı bulamadınız mı?

Sorun değil! Canlı Destek’ten yardım alabilir veya Bize Ulaşabilirsiniz.